Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Boze joden….

Kijk ik vertelde u al meermaals hoe een hekel ik heb aan religie en al het gedoe er rond. En hetgeen ik nu ga doen is helemaal niet kosjer (hehe). Want over de joden moogt ge niks zeggen, want ze zijn mishandeld door dolfie en al… En ja dat laatste is erg. Maar ’t is nu voorbij ok ? 

De joden zijn vantegenwoordig boos. Boos omdat Hamas ze met raketten bestookt (ok, kan ik inkomen) maar ook boos omdat ze een inburgeringscursus dienen te volgend die door vrouwen wordt onderwezen, boos omdat ze in “Man Bijt Hond” worden gestereotypeerd (uch..) en boos gewoon omdat ze graag boos zijn. 

Kijk listen to these winged words (vrij vertaling van gevleugelde woorden). ‘T was erg in den oorlog voor hulder en ge hebt daar een heel groot vruchtbaar lap grond voor gekregen. Dus stop nu op mijn systeem te werken. Stop van klagen, stop van oorlogske spelen en vooral stop van met uw “koddekes” te spelen als ge voor mij in het vliegtuig naar New-York zit want ik begin het moe te worden. Als ge geprivilegeerd wilt zijn, blijf dan op uw lapke grond aan de gazadingens. En laat de mensen in gazadingens eten. Ga desnoods in gaza staan kijken dat ze geen rakettekens smijten maar laat de mensen daar eten en leven aub. 

En stop in godsnaam met op alle mogelijke kanalen propaganda te verkopen over de slechte palestijnen, er gelooft u geen mens meer, en let maar op of de palestijnen krijgen nog een grotere lap grond dan gijlie. Kloef bovenop uldere lap grond….

Dus joden stop met de jood uit te hangen graag…. Ben ik een antisemiet ? Neen ! Maar pas op ! Wat niet is kan nog komen !

februari 10, 2009 - Posted by | Uncategorized |

Nog geen reacties

Geef een reactie

