Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Eurostar op vrijdagavond…

Blij was ik te zien, toen ik mijn eurostartickets boekte, dat ik enkel nog keuze had uit de ‘leisure select’ optie voor mijn terugkeer vrijdagavond. Dit beloofde een ontspannende rit te worden met een lekker glaasje en hapje…. Na een werkdag, en vooral als je beseft dat je pas ’s nachts zal thuiskomen, is het leuk te weten dat een beetje extra-comfort zal worden geboden.

Ik stapte vrijdagavond op en nam plaats in een zo goed als lege wagon. Ik realiseerde me dat dit niet lang zo zou blijven aangezien de trein volledig vol zat. Ik nam plaats in zo een blokje voor 4 mensen alwaar mijn plaats was toegewezen en keek al uit naar het beloofde comfort. Tot…

Een familie met 5 kinderen opstapte, waarvan er 3 kideren van ik schat 6 tot 10 jaar mijn gezelschap mochten smaken. De rustige rit werd dus een verbeten strijd tegen het volledig innemen van de tafel door ‘transformers’ en gekke magazines, het afweren van kindervoeten bovenop mijn schoenen, het 6 keer opnieuw inpluggen van hun adapter van hun PSP’s… En vooral het vermijden van hun fruitsap, chips en twix in mijn champagne en eten…

Nu weet ik tenminste weer waarom wij economy reien normaalgezien… (of klopt deze redenering alweer niet…) My luck.

Zucht….

februari 14, 2009 - Posted by | Uncategorized | , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

