Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Multimediaal plassen….

Hij is aangekomen, “Het Potje”. En dus kunnen we langzaamaan beginnen met potjes training.. Maar ! Het is niet zo maar een potje ! Neen ! Het is de superdeluxe multimedia educatieve pispot… Man man man miserie… Ik diende vandaag op order van de mama het geval te gaan afhalen en had voor alle zekerheid de remorque maar aan de wagen gehangen. Maar al bij al viel het best mee. Het ding staat hier nu in de keuken en naar het schijnt gebeuren volgende evenementen : 

Bij plassen : hoor je een waterval

Na het plassen bij het rechtstaan weerklinkt gelach en muziek…

Wat er bij de grote boodschap gebeurd staat niet gedetailleerd maar ik hou jullie zeker op de hoogte. Ik gok op het geluid van “de donder” of zoiets. Het is volledig wit wat ik telleurstellend vond. Bij Lindsay van de Pfaff’s (idd de jongste, zonder commentaar verder, ook al moet ik me ferm inhouden nu) was het in een mooi assortiment van groen en blauw. Nu ik veronderstel dat de mama een witte heeft besteld kwestie van assorti te zijn met ons eigen sanitair ? (graag bevestiging). 

Ik zou vandaag wel willen beginnen met die training maar ik weet begot niet hoe ik eraan zou moeten beginnen. Me er zelf opzetten valt niet onder “de garantie” vrees ik. En pamperinhoud ernaartoe transfereren om te tonen vind ik nu ook wat vergezocht. We gaan dus wachten op de ervaring en expertise van de mama, die zijn daar genetisch voor voorgeselecteerd. 

Maar als samenvatting kan dus gesteld worden dat mijn dochter volledig in de lijn van de tijd multimediaal zal kakken….

februari 28, 2009 - Posted by | Uncategorized

2 reacties »

  1. Tof stukje, morpheus! Trouwens, waar haal je dat? Zo’n multimediaal kakpotteke? Is een goed ideetje voor mijn kleintjes!

    Regardssss Kili

    Reactie door Kilimanjaro | maart 6, 2009 | Beantwoorden

  2. Beste Kili, wij vonen dit bij PreMaman.
    Succes !

    Reactie door manonclement | maart 7, 2009 | Beantwoorden


Geef een reactie

