Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Mijn Restaurant 2009 : Van Tandjes en Neusjes….

Zag u het ook hoe de dames uit Diest hun toekomstig personeel beoordeelden op hun “gebit” ? En zag u ook hoe de mensen met een niet ‘conform’ gebit werden doorverwezen ? Zag u ook de reactie op mensen met een onfrisse adem ? Vond u ook dat de dames het iegenlijk een beetje bij het rechte eind hebben ? Ja ? Wel ik ook ! Maar….

De manier waarop de dame in kwestie dit uitte en verwoordde was allesbehalve… Ik kreeg het schaamrood er van om de ogen. Plaatsvervangende schaamte ja… Onterend laag vond ik de manier waarop dit gebeurde. En trouwens beste Deborah… Uw leuze bij de opstart van het programma was “De mensen een lekker bord voor de neus zetten…”. U spreekt uiteraard van ervaring gezien het mensonterende reukorgaan dat plaats nam tenmidden van uw gezicht… Ja ik weet het mensen beoordelen op hun uiterlijk is “Not Done” maar ik kan me maar aanpassen aan uw eigen omgangsreglement nietwaar ? Trouwens ondanks een correcte kleur en aantal zijn ook uw tanden niet echt een voorbeeld van perfectie. Wanneer u lacht ontbloot u net iets te veel vierkante meters tandvlees… Dus ik zou zeggen : niet te veel lachen in uw restaurant. Maar iets zegt me dat u daar niet veel drang naar zal hebben ook. 

De anti favorieten zijn bekend !

MR2009 : Snot en laatkomers

MR2009 : De eerste test

MR2009 : Het veelbelovende begin…

MR2009 : Op uw plaatsen…-

MR2009 : The sequel

maart 26, 2009 - Posted by | Uncategorized | , , , , , ,

3 reacties »

  1. Awel, ik geef je groot gelijk. Heb zelf ook proibs gehad met mijn tanden, die zagen er ook niet goed uit. Moesten alle werkgevers reageren zoals die 2 zou ik nooit werk gevonden hebben ! Gelukkig heb ik de kans gekregen er iets aan te laten doen.

    Reactie door Wendy | maart 27, 2009 | Beantwoorden

  2. […] MR2009 : Van Tanden en Neusjes… […]

    Pingback door Mijn Restaurant 2009 : Poll… Wie is je favoriet ? « Manon Clement’s Blog | maart 27, 2009 | Beantwoorden

  3. […] MR2009 : Van Tanden en Neusjes… […]

    Pingback door Mijn Restaurant 2009 : Het museumbezoekske…. of de genomineerden zijn ! « Manon Clement’s Blog | april 8, 2009 | Beantwoorden


Geef een reactie

