Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Mijn Restaurant 2009 : Kortrijk Wint !

Op basis van de hier georganiseerde poll ziet het er naar uit dat Kortrijk de vrijstelling deze avond wel eens zou kunnen winnen. Maar met Limburg weet je uiteraard nooit…

Het is echter een spijtige bedoening, wat win je hier nu mee ? Het feit dat je bij de 2 besten hoort zal er wel toe leiden dat je zeker niet geëlimineerd zal zijn bij de eerste stemming. En wat win je dan behalve sms-vermoeidheid bij je fans ?

april 16, 2009 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , ,

12 reacties »

  1. […] MR2009 : Kortrijk Wint ! […]

    Pingback door Mijn Restaurant 2009 : Poll… Wie is je favoriet ? « Manon Clement’s Blog | april 16, 2009 | Beantwoorden

  2. Het lijkt er steeds meer op dat het een vooraf opgezet spelletje wordt. Gaelle met de lieve oogjes moet winnen. Het jonge koppeltje kan blijkbaar niets verkeerd doen of komt er toch altijd goed van af.Zij blijven tot hiertoe alles winnen. Campagne voeren vonden ze ook niet nodig, ze dachten zo ook wel te kunnen winnen en ja hoor!! Ik heb hierbij steeds meer en meer twijfels hoe “eerlijk” het er allemaal aan toegaat.Ik zou Claudio toch aanraden zich wat meer te beheersen, wie denkt hij wel dat hij is!! Omdat hij toevallig goed kookt. Zijn gedrag absoluut beneden peil. Gelukkig is er nog altijd zijn Gaelle die door eens lief met haar ogen te kijken de meubels redt. Ik hoop dat in de toekomst al die andere hardwerkende koppels ook eens een keertje meer appreciatie zullen krijgen. Zij verdienen dat!!!!

    Reactie door anita | april 18, 2009 | Beantwoorden

    • ik vind dat je gelijk hebt ik vind eigenlijk dat sint truiden het verdiende te winnen maar zoals je zie mogen limburgers nooit niet winnen vorig jaar net hetzelfde

      Reactie door brit | juni 3, 2009 | Beantwoorden

  3. Ik kan Anita haar mening geen warm hart toedragen want het is algemeen geweten dat hardwerkende mensen met een doel voor ogen soms wat stressy en verbaal agressief uit de hoek kunnen komen.
    Dat de gastvrouw daar in Kortrijk een heel charmerend en goed voorkomen heeft mag geen wapen tegen haar worden. Iedereen die er goed uit ziet heeft de kans om in de horeca te beginnen en zal zijn natuurlijke schoonheid ook uitspelen om klanten en positieve reacties te ronselen…..dit gebeurt heus neit alleen in “mijn restaurant” of in de horeca. Het is nu éénmaal zo in onze maatschappij dat mooie mensen het verder kunnen trappen dan andere als ze ook over andere kwaliteiten beschikken natuurlijk.
    Verder heeft Claudio dat typische zuiders temperament in huis wat zorgt voor een soms licht aangebrand karakter maar op hetzelfde ogenblik ook voor een hemelse keuken en laat ons eerlijk zijn…..als je alle andere kandidaten bekijkt en de schotels die ze bereiden dan moet je toch toegeven dat zijn schotels er met kop en schouders bovenuit steken….
    Ik wil niet beweren dat die andere koppels niet hard werken maar de bedoeling van dit programma is de beste restaurateur te vinden en niet de hardst werkende mensen te laten winnen.
    Een zondagschauffeur wordt ook geen ervaren vrachtwagenchauffeur op 2 maanden tijd….hoe hard hij er ook voor zal werken!!!!!!

    Reactie door Frank | april 24, 2009 | Beantwoorden

  4. kortrijk moet winnen voor mij gaile is zo mooi en clauddio die kookt goed en gaile ook natuurlijk ik mag op 14 juni komen eten tof he ik verlang al tot weerziens

    Reactie door lena | april 30, 2009 | Beantwoorden

    • domme uitleg van een dom mens

      Reactie door Anoniem | mei 29, 2009 | Beantwoorden

  5. kortrijk kortrijk zo leuk met cluodio en gaile jullie zullenwel winnen hopelijk ik heb jullie al in het echt gezien en dat was luek en ik heb gezegt tegen gaile ik stem op jou en mij droom zal wel uitkomen zeker maar juullie koken zo goed ik stem niet op diest en ook niet op st-klaas en ook niet op turhout en wie is er nog allemaal maar kortrijk stem ik zeker zeker zeker weten je mag gerust zijn winnen winne kortrijk moet winnen ik supportert voor jou zeker weten geloof mij m

    Reactie door lena | april 30, 2009 | Beantwoorden

  6. kortrijk kortrijk zo leuk met cluodio en gaile jullie zullenwel winnen hopelijk ik heb jullie al in het echt gezien en dat was luek en ik heb gezegt tegen gaile ik stem op jou en mij droom zal wel uitkomen zeker maar juullie koken zo goed ik stem niet op diest en ook niet op st-klaas en ook niet op turhout en wie is er nog allemaal maar kortrijk stem ik zeker zeker zeker weten je mag gerust zijn winnen winne kortrijk moet winnen ik supportert voor jou zeker weten geloof mij maar

    Reactie door lena | april 30, 2009 | Beantwoorden

  7. en 5 6 EN 4 is van ik ben 8 jaar wil je eentje terug sturen a.u.b mijn e mail adres is (email adres verwijderd door Moderator, sorry Lena, maar je adres op een site posten is niet heel veilig dus heb ik het verwijdert) groetjes lena

    Reactie door lena | april 30, 2009 | Beantwoorden

  8. ik stem op jou en gail is zo mooi en cloudio zo goed in kooken ale slaapzacht e hehehe hihih en ik droom dan jullie winnen ben acht jaar nu ben je verschoten e da ik van zo jong stem

    Reactie door lena | mei 13, 2009 | Beantwoorden

  9. dai claudio julie moeten winnen doet het voor u team ze staan allemaal achter jouw verpest het niet nu
    dai,falli vede come i cucina ai quei babbi di st truiden
    groetjes aan ganz het team

    Reactie door antonio | mei 31, 2009 | Beantwoorden

  10. Na de campagne onder de gordel die Sint-Truiden tegen Turnhout heeft gevoerd is het niet meer dan rechtvaardig dat zij nu de verliezers zijn.
    Het arrogANNte kokje met de varkenswangetjes van Sint-Truiden was duidelijk niet echt de chef(op culinair gebied dan toch) in haar keuken. Claudio is dat wel, ook al moet hij zeker nog wat schoonheidsfoutjes wegwerken op gebied van omgang met zijn personeel en gevoel voor tinming.Nobody is perfect.
    De uitdaging was een toprestaurant en geen brasseriekeuken!

    Reactie door sybil | juni 4, 2009 | Beantwoorden


Geef een reactie

