Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Back To The Future

Vroeger in een heel ver verleden was ik een regelrechte science fiction fan. Ik zag ze allemaal die reeksen en films  : Buck Rogers, space 1999, star wars, tron, alien(s) enzoverder… Hierna daalde interesse. 

Recentelijk however begon ik naar de hernieuwde Batllestart Galactica te kijken, eerder uit verveling dan uit interesse.. De reeks kreeg een 5-tal jaar geleden heel lovende kritieken wegens superiuer beeld- geluids- muziek- en acteerprestaties. En ik kan hier enkel mee instemmen. De verhaallijn is ‘realistisch’ in hoeverre dat mogellijk is voor een sci-fi serie. Het is gewoon genieten en ja, inderdaad, de verslaving trad reeds in… Er is nu een spin-off reeks op komst ‘Caprica’. Genieten zeg ik u… 

To your command…

PS : En het feit dat de hierboven afgebeelde actrice “Tricia Helfer” er mag zijn is leuk meegenomen maar niet de reden waarom… wat anderen er ook van mogen zeggen.

mei 16, 2009 - Posted by | Uncategorized |

Nog geen reacties

Geef een reactie

