Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

ei-feun !

Herinnert u zich nog hoe ik steen en been klaagde om een iphone te verkrijgen ? Herinnert u zich nog hoe ik die ook wel degelijk heb verkregen ? Herinnert u zich de opmerking die u zelf maakt : ” en dat allemaal voor nen telefong!”

 

Wel laat mij u eens oplijsten wat ik nu het nieuw er zo een beetje af is allemaal echt bijna dagelijks (of minder frekwent) met dit ding doe : 

DAGELIJKS

– Telefoneren (kinda logic)

– SMS’en

– Mails lezen EN schrijven

– Mijn agenda bijhouden

– Muziek luisteren met oortelefoon en aangesloten aan wagen-hifi

– Films en series bekijken (in de zetel als moeder naar iets anders kijkt)

– Mijn iMac (PC) en MacBook besturen als ik thuis ben, beiden zijn op de hifi en Plasma aangesloten en ik gebruik mijn Iphone om die computers op afstand te bedienen.

– Blogs schrijven (zoals deze) en posten

– Lijstjes maken (boodschappen, TODO’s etc…), lezen en bewaren

– Kijken of er file is via T.Mobilis

MINDER FREKWENT

– Foto’s nemen en posten op Flickr of facebook

– Krant lezen (Standaard, USA Today, Le Monde)

– Naar radio luisteren in HIFI kwaliteit via Radio.Be

– Kijken wat er op TV is via BE.Tv

– Spelleken spelen (schaken, Labyrinth etc…)

En nog zo veel meer. Ik zeg u de IPhone gaat nooit meer uit mijn pollen. En volgende maand is het van Iphone OS3 met nog meer mogelijkheden…. Jihaaaaa

Oh ja, en al dat online gedoe doe ik dus via proximus (thuis via WIFI). Ik (enfin mijn lieve werkgever) betaal hiervoor 15 euro per maand en daarmee heb je dus 50 mB verbruik. Ik heb de iPhone nu 5 maand en gebruikte tot hiertoe : 167,4 mB. Proximus besloot trouwens vanaf deze maand het gebruikslimiet op te trekken naar 200 mB….

mei 21, 2009 - Posted by | Uncategorized | ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

