Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Lange Weekend alom ! En vooral voor iedereen !

Een lang weekend met een brugdag ! Mooi Weer ! Lente ! U denkt hetzelfde als ik ! Gras Afdoen ! 

maar neen, beste luisteraar. Want ook voor de mannen van het containerpark is het langweekend. Dus behalve indien u zelf composteert (bahkes) dan kan u nergens met uw gras naartoe…. En ik heb eens een zak gras in mijn auto laten liggen die in de zon stond. geloof mij dat overkomt mij nooit meer…

Dus dienstverlening aan de burger : Mijn voeten alweer ! Is dat nu zo moeilijk om daar een regeling voor uit te werken ? 

Zal dan maar maandag gaan. Met 2 zakken versafgereden gras en een zak frustratie ! Is dat laatste nu rest afval of biologisch afval ? Want voor het één moet je betalen. Behalve als je het als een goede burger op die brugdag ergens in een gracht werpt want ook de lange arm der wet draait op halve toeren uiteraard… 

Man man man…

mei 22, 2009 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

