Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

search items….

Ik schrik zo nu en dan via welke zoektermen de mensen op deze blog terecht komen, zo stond er vandaag in de niet limiterende lijst “in welke winkel west-vlaanderen een zwemstring kopen”….. Ik kan u volgende zaken garanderen beste lezer : 

1 : wij verkopen geen zwemstrings

2 : ondergetekende draagt geen zwemstring

3 : mocht hij er dragen hij zou ze niet in West-Vlaanderen kopen….

De meest hiernaartoe gelinkte zoektermen aller tijden (sinds november 2007 that is)  in dalende volgorde zijn : “Chocolade” (ben blijkbaar niet de enige die niet kan schrijven…), “windpokken” (wegens de inmiddels beruchte foto van mijn pokkenkind) en “adams family” (voor het laatste is mijn schoonfamilie mij eeuwig dankbaar trouwens) ….

mei 22, 2009 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

