Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Sneeuwpret bij Federale Politie

Die ochtend in “De Standaard”.

De krant staat er vol van. Communicatieproblemen, inefficiëntie en ’t is altijd van dat bij de strooidiensten. U zal het wel gehoord hebben van de kruising op de brusselse ring die een halve dag diende afgesloten wegens een bocht die nog niet gestrooid was. Inderdaad schandalig ! Maar wat lees ik nu ?

Om half acht gisterenochtend (vrijdag dus)  stelde de Federale Politie vast dat de binnenring aan Sint-Stevens-Woluwe er spekglad bijlag. Ze sloten de weg af en verwittigden Wegen en Verkeer.

Kijk, ik weet niet hoe het bij u zit ? Maar ik, ik had al van donderdag 7h00 door dat het glad lag… Ik zie het zo voor mij hoe ze het gaan uitleggen. “Ja, wij kunnen ook niet overal tegelijk gaan kijken of het glad ligt hee…”. Onze Federale Politie sinds jaar en dag voorbeeld van optimale communicatie en efficiëntie. Dat onze strooidiensten daar eens een voorbeeld aan nemen…

december 19, 2009 - Posted by | Uncategorized | , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

