Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Unfinished Sympathy

Bij veel muziekgroepen heb je de indruk dat dit het beste is wat je ooit hoorde. Zo passeerden bij mij oa. Duran Duran, Coldplay en nog vele anderen de revue waarbij ik het volledige oeuvre insloeg en even snel vergat waar ik het had achtergelaten.

Eén plaat blijft me nu reeds bijna 30 jaar achtervolgen… Blue lines van Massive Attack met het o zo schitterende Unfinished Sympathy… Deze nacht wederom voor de duizendste maal herontdekt. Alweer met kippenvel aan het beluisteren….

In memoriam van Johny Dollar, de bedenker van deze melodie die dit jaar overleed.

(iets zegt me dat ik dit reeds eerder op deze blog achterliet…)

december 29, 2009 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

