Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Splinterorganisatie

Het had een woord kunnen zijn voor de IQ quiz (ware het dan maar een 19 letterwoord). Gisteren toen ik brandhout uit de diepvries (lees de tuin) haalde om alzo ons broeikaseffect verhogend verwarmingsinstrument te gebruiken plaatste een houtsplinter zich in mijn wijsvinger. Juist op het plaatsje dat je gebruikt om de muis te klikken. Vele vrijwilligers voelden zich geroepen, maar ook ikzelf slaagde er nu ondertussen 30 uur na de aanslag nog niet in de snoodaard te verwijderen. Mijn vinger begint aardig donkerrood te kleuren en het kleine houtstukje plante zich ondertussen lekker diep.

Nog een tweetal daagjes laten broeden en mijn kleine vriend zal zich vergezeld van de nodige pus vanzelf naar de oppervlakte brengen. Alwaar ik hem met vele tranen ten afscheid zal brengen.

Of ze moeten mijne vinger afzetten, da kan ook natuurlijk.

Invaliditeit ?

januari 4, 2010 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

