Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Feelings…

Een mens is toch een raar dingens. Tijdens de gewoon jaar dag (werkend of niet) zal ik nooit, maar dan ook nooit een ontbijt nuttigen. Het spreekt m niet aan, ik zit dan al mentaal achter mijn bureau ben planningen aan het maken, labmethodes bedenken, verbeteren en problemen oplossen. From dusk till down focussed…

En kijk vandaag, sta ik op en begin ik gewoon voor mezelf en nageslacht zacht gekookte eitjes te maken die we nadien gezamelijk verorberen met tot soldaatjes verheven boterhammetjes…

Ik denk dat ik een week in verlof ben….. En zoals reeds gesteld, we gaan een riu’ken doen.

RIU Palace Meloneras met vanaf heden de fusio krystal restaurant. Een restauratie lijn die wordt beheerd door chefs met michelinsterren. (njammie).

Score volgens Tripadvisor : 1ste plaats op 84 geëvalueerde hotels in Maspalomas met gemm. 90% waardering

Score volgens Zoover : 9,1/10

januari 30, 2010 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

