Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Onbeperkt turbonet…

Omdat ik met mijn armzalige 20 gigabyte soms niet genoeg had nam ik turbonet XL. Ik had nu 100 Gig capaciteit. En nu maakt telenet hier “ongelimiteerd” van… Mijn natte droom ? Tot je de kleine lettertje leest :

Ongelimiteerd gebruik enkel voor privédoeleinden en overeenkomstig de algemene voorwaarden van Telenet. Telenet behoudt zich het recht voor om klanten te verwittigen die regelmatig een opvallend hoger maandelijks volumeverbruik hebben dan het gemiddelde van het product in kwestie.
Deze klanten zal gevraagd worden hun verbruik te verlagen en Telenet behoudt zich het recht voor deze klanten tijdelijk op een lagere snelheid te plaatsen.

Geef toe ze zijn wel grappig, ben er zeker van dat ik nu al ver boven het gemiddelde zit…

februari 11, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , ,

1 reactie »

  1. hey anoclement

    ik had het ook al opgemerkt.
    Ik zit nu be turbonet (normale) en elke maand zit ik echt aan de 60GB! dan moet ik de laatste 5 dagen iedereen hier in huis verwittigen dat ze minder moeten filpjes kijken en downloaden want anders zitten we er elke maand dik over.

    Ik denk dus dat het gemiddelde van alle gebruikers steeds in de 200 gb of meer zalzitten hoor 😉
    ik heb een heel deel vrienden die met turbonet zitten (sommige ook XL) en deze klagen allemaalover de downloadlimiet dat ze niet toekomen. Het gemiddelde zal dus echt wel hoger dan 100 gb per maand liggen.
    En daar komt dan nog eens bij dat waarschijnlijk heel veel gamers (oa ikzelf) hun games voortaan via steam en andere mediaportalen zal binnenhalen, wat het gemiddelde verbruik nog eens zal doenstijgen 😀

    maak je dus maar niet ongerust over te weinig kunnen downloaden 😉

    greetz

    Reactie door pcgamergod | februari 24, 2010 | Beantwoorden


Geef een reactie

