Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Wel en hoe zit het ?

Mocht u zich bij zichzelf het volgende stellen : Tiens die zijn toch al een week terug van verlof en we hebben nog niks gelezen, geen neiuwe foto’s zien verschijnen…

Wel dan hebt u volledig gelijk. Het zit echter zo. Ondergetekende die vliegt, treint en rijdt al gans de week van pier naar pol wegens een verschrikkelijk zwaar beladen agenda. Zo vertrok hij gisteren om 5 uur om om 20h55 terug te zijn. Hij had hierbij 2 uur auto, 3 uur trein en 1,5 uur metro bij nodig… Ik zeg het u, ook Parijs verliest bij dit weer al zijn charme. De Parijzenaar, intelligent zijnde, had besloten vandaag met de metro naar het werk te gaan. Die laatste werd zodanig druk bevolkt dat ondergetekende door te worden samengeperst tegen de stoelleuning bijna Sofie kon worden genoemd… En ja, die metro wou niet vertrekken want de deur ging niet meer dicht en dat heeft zo een halfuur geduurd. Ik zeg u, dat was niks voor mensen met claustrofobie…

Ik kreeg het zowaar zelf benauwd en mijn hoofd kwam boven de menigte uit, dat van mijn collega van een 1m60 daarentegen….

februari 11, 2010 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

