Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Mijn restaurant 2010

Jaja, hier gaan we weer… Ik hoop dat mijn honger naar dit programma nog zal groeien, want geef nu toe de houdbaarheidsdatum is toch wel wat overschreden… Wie kan er nog Mme Cabanier, Mr Goossens, Mr De Prins, en nog erger Merv. De Coninck hun glimlach nog zien als ze een restaurant binnentreden ?

Thema van onze stellingen dit jaar (ok het gegeven thema is nieuw) : Welke zijn de hoofdredenen waarom Limburgse deelnemers zou moeten worden geweerd uit alle TV programma’s !

Maar toch kijk ik er al een beetje naar uit. Eén voor allen en met zen allen tegen Limburg !!!!

Ach ik kijk al uit naar de lovende mails die ik ga krijgen…. (groetjes uit gassellll…t)

maart 1, 2010 - Posted by | Uncategorized | ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

