Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Mijn Restaurant 2010 LIVE ! 11 Maart 2010

Het herexamen : kalfszwezerikken Rosinni : Heerlijk, toch als ik het maak… Nu de kandidaten nog…

Jeroen heeft zelfvertrouwen terug… Die is da nooit kwijt geweest…komaan. Oei pattaten vallen al tegen… Maar de Jeroen weet het beter… Goossens gebruikt graag engels… ’t staat hem wel niet. Doe een boer een kostuum aan… Wil nie zeggen dat hij een boer is hee, gewoon dat hij beter vlaams klapt.

Ha we mogen nog eens naar de OVL dames kijken, hopelijk krijgen we vuurwerk… Ik vind dat geen ruziemakers, eerder 2 seutjes… The sky is the limit zegt hun kok. Kathrien zegt; my way or the highway… VTM besliste en het werd de snelweg… naar de vergeteldheid.

Riz de veau is volgens mij één van de lekkerste dingen die er zijn. Voor diegene die niet weten wat dat is, het is het orgaan (de thymus) dat bovenaan in de borst ligt tot je 12 jaar (het verdwijnt bijna volledig) en als hoofdfunctie heeft het “uitrijpen” van je immuunsysteem (ja baas, ik weet het dat dit echt wel een simplistische voorstelling is, maar hou toch rekening met mijn publiek hier, ze kijken net zoals ik naar VTM hee…). Het zit dus vol witte bloedcellen, ja idd dezelfde cellen die je terug vindt in etterende wonden. Nog iemand honger ? 🙂

Eindelijk zaalopdracht ! Leve Jimmie ! De man gaat voor het straatinterview… In Mechelen loopt een vogeltje verloren… Nieuwpoort gaat wereldkeuken brengen… Da klinkt al even boeiend als wereldmuziek…

Mijn Restaurant gaat op de communautaire toer.. Een tip van mij : Het gesplitst menu ! of iever le Menu Leterme !

Alle kandidaten zijn redelijk geslaagd met de kookproef. Jeroen is de winnaar, volgens zichzelf toch…

VTM doet het lijken voor de reclame alsof Jeroen niet chefke mag worden. Alsof iemand dat gelooft….

U moet weten dat de plaats waar de proeven voor de zaalbedienden doorgaan, rreds door mij werden bezocht voor een seminarie. “Chateauform La ramée”. Heel mooi etablissement en ge kunt er zelfs boogschieten. Ja het gaat om de details. Ik had die dag een strontvalling… En dronk enkel Dafalgan.

maart 11, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , ,

1 reactie »

  1. Ze hebben het niveau wel opgedreven hé, Rani zegt al 12 woorden per minuut! (ik kan nog nauwelijks volgen)

    Reactie door moeferkoe | maart 12, 2010 | Beantwoorden


Geef een reactie

