Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Mijn Restaurant 2010 LIVE ! 16 maart 2010

Een stage op de werkvloer, dit belooft boeiend te worden… Oei, Jimmy loopt verloren… en te trillen. Zoem Zoem ! Silke heeft veel ervaring, behalve van rechts uit serveren blijkbaar… Boeren blijven boeren. Ludo : “jasjes aannemen ? ” … LOL ! Jimmy met 5 glazen op 1 plateau, leuke TV dringt zich op !

Hoe vaak hebben we het merk “Grimbergen” al gehoord vandaag ? Jimmy zijn geheugen, gaat ongeveer 1,5 meter mee… Gekriekte aardapeltjes… ipv kriel aardappeltjes.

Iedereen komt als je LEO roept ! Publiciteiten…, en het meest culinaire/gastronomische dat we vanavond al mochten aanschouwen !

Het is vrij duidellijk dat Ludo deze proef gaat winnen, en terecht… Hij heeft die naturel die… vrouwen ook hebben. Silke met een pluim op de 2e plaats denk ik. Maar mist toch wel een beetje “klasse”. En wat blijkt, ik heb gelijk… wat had u gedacht ?

Aalst is nog steeds aanwezig en wij wachten vol enthousiasme op een xaar vrouwen gevecht ! Misschien nu de big Three (jury) komt eten… Jeroen uit Mechelen is uiteraard overtuigd van zijn kansen/gelijk. Ik vind trouwens die reklame met al dat breiwol gedoe zo schitterend.

Een vlaamse naam in Halle is politiek misschien correct, maar mijn inziens… commercieel rampzalig. Dit terzijde.. Ludo gaat poetsen ! Die naturel !

Ook ik verschiet van Jeroen’s presentatie. Maar daar blijft het ook bij, blijkbaar… Het bezoek van de Goossens aan de keuken wordt leuk.

Als je het mij vraagt zit Cabanier er ook enkel bij om kleur te geven aan de tafel. Heeft die nu al één inhoudelijk ding gezegd ? Ik heb het voor die Isaura, sympathiek dingske. Heeft goede bedoelingen en vooral overschat zichzelf niet. Ge ziet ook als het positief is zeg ik het !

maart 16, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

