Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Mijn Restaurant 2010 LIVE ! 18 Maart 2010

U kan nog steeds voor uw favoriet stemmen op : https://manonclement.wordpress.com/2010/03/04/mijn-restaurant-2010-poll/

Haha Limburg aan de beurt ! Toch wel sterke kandidaten hoor ! En ik die gehoopt had er mijn zwarte schaapjes van te maken. Ludo(vic) loopt ondertussen in Halle te ijsberen met een plumeau in de hand. Limburgers blijken ondertussen traaaaaag te zijn.

Vindt u ook dat het programma gewoon in herhaling begint te vallen ? Er is zo weinig vernieuwend aan. Zoals ik eerder schreef, de vervaldatum van het format is voorbij.. Ben eigenlijk eens benieuwd naar de kijkcijfers. Ik denk dat deze een stuk lager zullen zijn. Straks eens opzoeken.

Ik ben gisteren trouwens naar “Het Patijntje” in Gent gaan eten. Was best lekker. Klassieke keuken op een sobere maar lekkere manier gebracht. Dacht trouwens de dame die bediende te herkennen. Moet nog eens aan mijn schuunbruur vragen of dat dat zijn ex kan zijn.

Jurgen en Ludo aan de beurt ! Plumeau in de aanslag ! Sympathieke jongen, maar toch iets meer als kleuterleidster… Zou zelfs zeggen in de creche maar dan met een Hitler look-a-like sausje… Ik probeer open te staan voor de anders geörienteerde man hoor, maar geef toe er is nog weinig sprake van man in dit geval hee… En ik sta duidelijk niet alleen met mijn mening.

Gaan we eindelijk het einde van Aalst meemaken ?

Eerst Nieuwpoort ! Eén woord : wauw… Honger ! Hebbe hebbe…

En nu ! De kers op de taart ! Ik verwacht hilarische momenten…

Het ziet er naar uit dat er toch een aantal heel sterke kandidaten tussenzitten. Allemaal eigenlijk op Aalst na. Het zal toch wel vrij spannend worden tijdens de nominaties…

maart 18, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

