Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Pre-Stress….

Morgen starten we dus officieel het PUBLIC TRANSPORT EXPERIMENT oftwel in moderne termen #PTE. Ik zeg u, ik heb er stress van, ik ga niet kunnen slapen. Ik heb nu reeds visioenen van banken gevuld met ongewassen scholieren en studenten. Onfrisruikende dokwerkers. Doorwinterde ambtenaren die de plaatsen voor hun collega’s met het mes tussen de tanden gaan verdedigen….

Ontsporende treinen, treinen die vast komen te zitten gedurende uren zonder rook-coupé en afdoend toilet. Het rode kruis die waterzakjes komt bedelen zonder ons uit de trein te laten stappen die 20 m van het perron verwijderd staat.

Als dit misloopt dan hoort u van me in het avondnieuws morgen….

Er is toch geen staking voor hun pensioen morgen ?

Diegenen die online willen meegenieten ? @freclement twittert ons verslag.

januari 15, 2012 - Posted by | Uncategorized | , , , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie

