Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Half-time

Woensdag 25 jan

Woensdag staat bekend als zijnde de dag van de halve scholieren, allez u begrijpt me wel. Maar ook van denhalf werkende moeders. Ook hier begrijpt u me wel. En diegenen die hier nu sarcastisch poneren dat moeders altijd maar half efficient zijn op het werk doen dit voor eigen rekening.

Enfin ook rustig op de trein dus. Sinds gisteren de trotse eigenaar van een echte treinkaart. Het abbonnement zoals da me zeggen. Nen echten, nen habituee…. Jaja, tzal verkeren volgens ons grootmoeder zaliger.

Er komt nu net zo een halve scholier, of eerder student voor mij zitten. En hij haalt zowaar ook een ipad te voorschijn, zijn we nu gelijkgezinden ? Maar niet van mijn 3g netwerk snoepennhoor vriend !

Eigenlijk wacht ik nu op de controleman, ik wil mijn abbo laten zien ! Gelijk nen echten…

Het is onbeleefd ik geef het toe, maar de papieren die de jongeman op de zetel naast hem legt dragen de titel “kind of love”. Zou ook het schrijven een bezigheid van beiden zijn? Neen het is gewoon “getypt” dat gaat niet samen met een iPad. Even serieus blijven hee…

januari 25, 2012 Posted by | altijd een beetje reizen | , , | Plaats een reactie