Manon Clement’s Blog

Avonturen van een pril bestaan.

Growing pains & habits…

5 Jaar ben je ondertussen. Een karakter, een willetje, een mening, een weigering… een conflict. Het is verdomd raar hoe veel ik van mezelf in jou terug zie. Blijkbaar heb je niet alleen veel gezichtstrekken van me, maar volgt je me ook wat karakter betreft. Geïnduceerd door mijn opvoeding of genetisch aanwezig? Geen idee. Maar het valt me zo op.

Je hebt het even moeilijk als ik met het verwerken van frustraties. Je zou de hele verdomde wereld wel kunnen openrijten als het niet loopt zoals het jou best bevalt. En je hebt gelijk, ook al heb je geen gelijk.

Je beseft dat je mensen kan pijn doen met deze reacties, maar je kan het gewoon niet onder controle houden. Toch niet onmiddellijk. Onrecht is geschied en dat dient duidelijk te worden gemaakt !

Ik zou het je moeten afleren, maar ik heb er zo verdomd veel begrip voor ook…

Papa.

oktober 24, 2012 - Posted by | Uncategorized

Nog geen reacties

Geef een reactie

